Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.11.2014, 07:47
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Hakekaa kumpainenkin sille lähestymiskieltoa...
Ja tämän lähestymiskiellon virka on mikä? Hommahan toimii lähestymiskiellon kanssa niin että jos olen taloyhtiön pihalla niin nilkkikin saa tulla siihen. Se ei vaan saa puhua meikäläiselle, mutta se saa tulla vaikka viereen istumaan. Kadulla saa tulla vastaan, eikä sen tarvi väistellä mitään. Se saa lähteä myös perään käveleen. Jos poliisit tuossa vaiheessa tulee hakemaan sitä niin sille riittää että sanoo olevansa kävelyllä. Kunhan ei mainitse seuraavansa mua, koska sitä ei saa tehdä, mutta kävelyllä saa aina olla. Saa muuten edelleen lähettää tappouhkauksiakin, kunhan ei tee sitä omasta numerostaan.

Eli mikä virka on lähestymiskiellolla? Sillä ei tee yhtään mitään täällä suomessa. Täysin turha. Näin sitä nilkkejä taas suojellaan suomessa. Etuna on tosin se että jos tuo nilkki jatkaa mesoomistaan lähestymiskiellosta huolimatta niin poliisit ottaa sen kuulemma aina automaattisesti matkaan. Saa sitten seuraavana aamuna tulla jatkamaan. Ongelmana ei ole niin tuo huutelu vaan se että se tekee tuhojaan lähinnä taloyhtiölle tai minun omaisuudelle. Sitä et pysty millään lähestymiskiellolla estämään. Itsekään en pidä autoa enää parkkipaikalla. Näin autolle ei tule vaurioita.

Oli se muuten tuossa viikonloppuna päättänyt meikäläisen postilaatikon maalaa mustaksi. Todella hyödyllistä. Tuon erään naapurin postilaatikon se silloin syksyn alussa poltti..
Vastaa lainaten