Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Mullahan ei tuo maksanut kuin 140€ jouset taakse ja se oli siinä  Tosin pidin alkuperäiset iskarit edessä ja takana. Edessä ongelmana on että erillisjousituksen ulosjoustoon ei auta edes pidemmät iskarit. Takana jos vaihtaisin pidemmät iskarit niin saisi hieman lisää joustoa. Tosin kuskin puolella ongelmana on tuo poikittaistuki mikä tulee seuraavaksi vastaan. Irroittamalla alkuperäisen iskarin saan n.3cm lisää joustoa kuskin puolelle taakse ja sen jälkeen tuo poikittaistuen rajoitin tulee vastaan. Eli ei ole taakse myöskään mitään järkeä ostaa uusia iskareita. Tuolla kun ei kuitenkaan mitään hardcore offia ajella. Voin suositella samanlaista korotusta. Näyttää hienolle, mutta ei maksanut paljoa  Sain myös takaluukkuun hienon Ironman tarran 
|
Haist !! Chevyyn ei saa 140€ edes uskottavaa offroad tarraa. Jousto ei ole ongelma, runko joustaa jo saman verran kun sulla koko alusta

mutta kuten sanottu, eipä ole korotukselle käyttöä tällä hetkellä. Hyvin sujahtaa katukivetykset alta ja vinoparkki paikallisen kaupan pihan rotvalliin, oon mää saatanan kova offroud miäs