Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 21.11.2014, 14:34
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Vielä uupuu lavakari, nyt kun on ollut aikaa niin katselin korotus-sarjoja, nörppä kun korotteli omaansa muutamalla satasella , jos chevyyn haluaa tehdä OIKEAN korotuksen niin työtön köyhtyy 1400€+asennus ja kyseessä 2" korotus johon tulee toki iskarit ja kaikki hilpetöörit.
Mullahan ei tuo maksanut kuin 140€ jouset taakse ja se oli siinä Tosin pidin alkuperäiset iskarit edessä ja takana. Edessä ongelmana on että erillisjousituksen ulosjoustoon ei auta edes pidemmät iskarit. Takana jos vaihtaisin pidemmät iskarit niin saisi hieman lisää joustoa. Tosin kuskin puolella ongelmana on tuo poikittaistuki mikä tulee seuraavaksi vastaan. Irroittamalla alkuperäisen iskarin saan n.3cm lisää joustoa kuskin puolelle taakse ja sen jälkeen tuo poikittaistuen rajoitin tulee vastaan. Eli ei ole taakse myöskään mitään järkeä ostaa uusia iskareita. Tuolla kun ei kuitenkaan mitään hardcore offia ajella. Voin suositella samanlaista korotusta. Näyttää hienolle, mutta ei maksanut paljoa Sain myös takaluukkuun hienon Ironman tarran
Vastaa lainaten