Viestiketju: Patrol kysy/vastaa
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 21.11.2014, 10:21
Temutin Temutin ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.12.11
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.124
Perusasetus

Nyt läpenee kun vaihtoi termarin ja lämmöt pysyy.. oli mukavaa ajella lämpösellä patrollilla

500km ajoin kun vaihdoin suuttimien paikkaa tuntuu että käy taas vajavaisesti.. availin suutin putkia taas kaikki vaikuttaa vieläkin käyntiin..

nyt kun sais vaan hyvän tarjouksen nuista suuttimien huolloista niin pääsis näkee, että onko se vika oikeasti niissä..

eilen kun ilmailin tasakaasulla niin kitkerää sinistä savua tulee, mutta heti kun painaa kaasua niin savutus loppuu..

tuo vajavainen käynti ja sumpsutus ihmetyttää, mutta pitäis siellä olla joka sylinteri mykkänä sitten jos ois isompaa vikaa tai ainakin näin oletan, ettei suutinputken avaus sitten vaikuttaisi sen sylinterin kohdalla..

kysymys: tuohon on laitettu vaijeri sammutin. olin jostain lukevinani, että pakkosyöttö ois samassa vivussa ?? vaikutusta kuitenkaan ei oo vaikka vipua taka-asennosta vähän kääntää sammutukseen päin?? vai oonko ymmärtänyt väärin.

ja tyhjäkäynti pyörii siellä 1000rpm huiteissa.. vissiin on kuitenkin liikaa..??

Kuitenkin jos siellä on kusevia, aukevia sillon kun huvittaa suuttimia paskalla suihkulla niin kaikki varmasti vaikuttaa kaikkeen..

(sillon kun suutin oli kädessä niin kärki tuli 3-4mm ulos ja oli terävä piikki... eikös tuon kuuluis olla kuitenkin istukkansa tasolla eikä ulkona) eli jos se on kulunu niin älyttömästi nii avautumispaineet on aivan varmasti ihan päin v..)

tuohon pakkosyöttöön vielä palaten.. onkos näissä myllyissä (sd33t) minkälainen tuo kylmäkäynnistys piiri?? vai onko sellasta..

Kokemusta ei oo vanhoista dieseleistä kun 6.2D ja siinä kylmänä nostettiin kierroslukua ja pumpulle tuli lisää ennakkoa kylmänä?? kone kun lämpes niin nämä sulketu pois..

Uudet olkalaakerit odottaa keittiönpöydällä.. katsotaan kerkeekö ne vkl: vaihtamaan..
Vastaa lainaten