Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 20.11.2014, 19:22
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Viestit: 434
Perusasetus

Jotenkin on semmoien olo, että kysyn asiaa, jota olen kysynyt jo aiemmin... mutta. Se tuo jäähytysnesteen määrä askarruttaa. Tuo autohan on -90 4.0 renix, ja sen paisari menee kylmällä etenkin ihan tyhjäksi. Mutta kun sinne pistää nestettä, vaikutta sille että se ei enää sitten taas enää mahdu sinne. Tuo kun on seisonut viime syksystä lähtien, välillä siirretty ympäri pihaa, mutta ei kertaakaan täyslämpimäksi, ja sen vesipumppu on kussut vähäsen ihan uudesta asti. Niin vähän arvelutta että onko siellä koneessa tarpeeksi nestettä, vai nou? Lämppäri kyllä ainakin rupeaa aika nopeesti hönkimään sitä lehmän hengityksen lämpöstä ilmaa.
Vittu että ärsyttää tuommonen tyyten suljettu järjestelmä, kun ei o sitä syylärin korkkia, että vois olla varma. Miulle on jäänyt trauma yhestä Daihatsusta josta konerempan jälkeen palo kansipahvi, kun en älynnyt et siinä oli kaksi korkkia, toinen syylärissä ja toinen sitten selvästi näkyvillä ohjaamossa. sii se syyärin korkki oli hiton ovelasti piilossa siinä.
Jotain Häikkää kai tossa Jeepin jähyttämisessä on, kun pitkällä tyhjäkäynnillä se meinaa keittää, vaikka sähköflektikin lähtee päälle. Ja jopa talvella, kun jonottaa esim. Jenkkiautonäyttelyyn. (muistan toissatalvesta)
Vastaa lainaten