onneksi tätä mun työtä ei oo tehty sitten yhtään vaikeammaksi, alkaa vituttamaan pikku hiljaa tuommone nipottaja...:
"*kun ei ookeliä, niin ei tarvi käyttää liuosta, mutta kun on keliä, ni sitten voi käyttää. ja säiliöitä ei saa ottaa täyteen ku vuotaa ja suolaimen läpikin jo laskee jatkuvasti. eihän sitä tietty voi kysyä des*ialta, sopisiko korjata yks letku jolla suurin vuoto tyrehtyy... ja ei oo aikaa ollu aikasemmin kokeill auroja, niin mennään sitten huomenna ihmettelemään, josko olisi samallalailla *ajon jäljiltä* ku suolain (eli suoraan remonttiin). jos häly tulee myöhään, ni soita toinenkin auto ajoon. jos taas tulee häly aikaisin, niin sitten aja se 2 auton lenkki. sivuauraa ei sovi laittaa, katotaan tuleeko talvea/lunta. mutta eihän sitä toki tarvitse 4 kaistasella tiellä, jossa on keskialue eli puolellansa 2 kaistaa sekä risteyksissä vas+oik ryhmityskaistat eli jopa 4 puolellansa... sehän menee sutjakkaasti kapealle etuauralla jota tarvitsee loppureitillä.*"
tässä nyt näitä lähi ajan ohjeita