Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.11.2014, 14:56
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

Mulla ois kanssa yks hupaisa pariskunta jonka numeron vois niille antaa. Ne on täällä meillä mökkiläisiä, eli kesämökki on tuo naapuritalo. Ne on kuulemma aina olleet vähän kummallisia, mutta ikääntyminen on tehnyt niistä umpikaheleita.
Tässä meijen pihassa on käynyt poliisit useamman kerran tänäkin kesänä, ja on tehty lastensuojelu ilmoituksia, ja nimettömiä kirjeitä ja kaikkea klassista.
No, onneks niiden miespuolinen sai syssyllä kuulema jonkun aivoinfarktin, että pieniä toiveita ettei niitä enäää näy.
Mutta pitkän päälle tommoset on helvetin rasittavia, ja välillä kalliitakin, kun ne tykkää oikeusjutuista, ja välillä pitää käydä sit rosiksessa selvittelemässä asioita. Yhtään juttua, yhtään ketään vastaan ne ei kai ole koskaan voittaneet. mutta jotenkin se ajanmittaan rupee ahistamaan kun koska tahansa voi olla pilliauto pihassa, tai eläinsuojelu tarkastaja tai... Ja kun olen sinitakkien kanssa puhunut, niin ne vaan sano että niiden on PAKKO reagoida, tai sitten ne tekee jutun niiden puuhista. Ärsyttää välillä kun miettii kuinka paljon tommoset huuhkajat saa menemään minukin verorahojani ihan hevonpersieen. Rakennusvalvonta, poliisi, sossu, erilaiset firmat joihin ne soittelee ja tilailee milloin puunkaatoa mun nimissä tai jotain muuta hupaisaa. Ja niillä on OIKEUS tehdä sellasta
Vastaa lainaten