Tänään ilta meni doublerin kanssa puuhastellessa, tuli tuo siirtäjän akselin läpivienti purettua ja sen tiivistämistä
ihmeteltyä. Kuvissa purettuna osa osalta:



Alunperin tuossa akselin juuressa oli ulkopuolella joku stefan tyylinen mutta kumimaisen pehmeä tiivisterengas
joka alko vuotaa öljyä heti ensiasennuksen jälkeen

Ei tullu siitä kuvaa otettua mutta jostain syystä siitä
puuttui pala jo lähdöstä. Tuli sitten ensiasennuksessa muurattua öljyvuoto umpeen reilulla tiivisteliimalla
Aikani tuota nyt ihmettelin ja sitten päätin että kokeillaan miten pitää öljyt sisällä jos tekasee ensin tiukan tiivisteen
tuon lätkän alle ja laittaa o-renkaan tuon akselin juureen holkin alle ja liimat joka väliin. Kuvasta unohtui pois mutta lisäsin
vielä o-renkaan ja holkin alle tiukkaan sovitetun teräsprikan ja koko komeus nippuun. Katotaan miten käyp kun öljyt saa sisälle.
Samoten tuli jakis ja doubleri niputettua valmiiks huomista asennusta varten.


Kardaanien liu'ut tuli myös tarkistettua ja nehän olikin kunnossa, prässillä vain lisää vassua liukuihin ja ristikoihin.