Tänään kun oli vapaapäivän tapainen niin pääsi talliin heti aamusta puuhastelemaan huolto/korjauslistaa lyhemmäks.
Viimeksi kun vaihdoin panhardin korinpään väljän nivelen uuteen sain huomata että myös akselinpään pusla on loppu.
Pusla meni tilaukseen tuolloin ja paketti tulikin tuossa jokin aikaa sitten. Nyt sitten tuli ekana tuo pusla punnerrettua
pois paikoiltaan ja uutta tilalle. Onhan noissa vähän eroa tuliterässä ja väljäks kuluneessa.

Sitten kävin jakolaatikon ja doublerin irrotukseen eli kardaanit, panssarit ja poikkipalkit irti, öljyt ulos jakiksesta
ja doublerista ja paketti irti vaihteistosta. Jakolaatikon pikkupuoli alkoi jälleen kesällä Lapland Trophyssä ääntämään
joten oli jo olemassa hyvä aavistus mitä jakiksesta tulee löytymään...
Doublerin pulttasin ensin jakiksesta irti ja osiksi, kaikki näyttää hyvältä sisällä, ei mitään huomion arvoista näkösällä.
Ainoa mitä tuohon tarttee tehä on purkaa tuo vivusto auki ja kattoa miksi se vuoti ekalla asennuksella.
Oisko o-rengas tai jokin huonosti läpiviennissä.
Jakolaatikon purkamisen jälkeen edessä oli taas tuttu näky, planeetan laakerit/tapit paskana ja jakis täynnä
tahnaa

Eli ei kestä TeraLow vaikka miten virittelee...



Varastosta löytyi kuitenkin vartavasten tämän takia hankittu varajakis eli sekin osiks ja yhdistämällä eir palikoita
ja antureita ehyt jakis tekastuna vakiovälityksellä. Eli loppuu se TeraLow:n kanssa pelleily ja siirrytään kahteen
vakiovälitykseen

Kokonaisvälitys tipahtaa tämän myötä 203->138 mutta eiköhän tuollakin tule toimeen jos vain paikat kestää nyt

Kokeilin myös että jos ois passannut tuo 6:lla pikkupyörällä oleva planeetta tuonne vakio jakikseen jossa
vakiona vain 3 pikkupyörää mutta ei tuntunut sisääntuloakselin tumppi kelpaavan kuudelle pyörälle.
Tuo vaatinee oman sisääntuloakselinsa?
Seuraavaks jos kattos tuon doublerin vivun läpiviennin tiiviiks niin paketin vois oikeastaan pultata takas kasaan.
Muuta touhuttavaa lähiviikoille:
- kardaanien liu'ut ja ristikot pitänee tarkistaa ja rasvata ennen kuin pulttaa kaiken takas paikoilleen
- tankin tiivisteet tihkuu vähän, pittää käyttää auki ja lisätä tiivisteliima kaveriks
- perien öljyt vois vaihtaa
- kuskin puolen takaa pyöränlaakeri vaihtoon (vaikka veikkaan että ääni tulee kyllä jarruista...)
Vähän pitäs näemmä vielä puuhastella ennen kuin ainakin auto olis valmis PSORYn kuurankiertoon ittepäisyyspäivän viikonloppuna.