Ainakin tolla mun halpis Lidlin painepesurilla tuntuu pesurin paukut olevan yhteydessä siihen paljonko on syöttöletkussa painetta. Olen saanut toimimaan se jopa jostain saavista kun olen nostanut sen pesuria ylemmäs. Pesuri toimii paremmin ja tehokkaammin kun syöttöletkussa on kunnolla painetta.
Mä olen sellasessa käsityksessä, että jos painetta saa ylös, voi veden määrästä vähän tinkiä. Toisaalta varmaan sais itseä onnitella jo jos paineen sais johonkin 500 bariin - taitaa siitä ylöspäin mentäessä kustannukset nousta aika tavalla ja mitä kovemmat paineet, sen enempi turvallisuusnäkökulmia huomioitava.
Jos oikein hyvä tilanne olisi, silloin pesusuuttimia mulla olis ainakin tavallinen viuhka hienovarasempaan pesuun, pyörivä suutin ja putkien/palkkien putsaussuutin.
http://www.finfinet.fi/epages/FinFin...Turbosuuttimet
Syöttövesi tulis suodattaa ennen pumppua.
Mitähän pumput tykkää jos niiden pyörimisnopeutta hidastaa ratkaisevasti - ainakin paineilmakompurassa pitää ottaa huomioon voitelunäkökulmia?
Käytettäköön tätä ketjua vapaaseen ideointiin jos näistä jossain välissä jollekulle on hyötyä painepesurin tekoon tai ostoon!
Moottorin toimivuutta en ole vielä tutkinut - positiivisesti ajatellen jos se ei ole nyt rikki, tämä voi olla yksi kokoluokkansa varmimpia moottoreita...