Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Siis koneen huohotus toteutettu pakoputken alipaineella? No, aina kuulee jotain uutta...
Olisko mahdollista että tuossa pakoputkessa olisi jossain vaiheessa ylipaine? Minä kokeilisin aivan perinteistä huohotusta, esim. tuosta öljynerotus? pöntöstä suoraa ulkoilmaan/turbon imupuolelle.
Ja jos ei kestä laittaa -15 asteen pakkasesta käyntiin lämmittämättä, ilman että öljynpaineet särkee jotain, niin sekin olisi uutta minulle.
|
Ei tule nykyisellä modifikaatiolla enää painetta venttiilikopan puolelle. Kyseessä siis tämä ->
http://www.hevosvoima.com/shop/index...oducts_id=6373. Etuna se, että ei tarvihe tyhjätä öljyjä sieltä huohotinsäiliöstä, vaan kaikki mikä sinne tulee valuu pakoputkeen. ö-paineet menee pakkasella yli auton asteikon kun laittaa käyntiin, ja asteikko riittää 8bar. Hetken aikaa kun runksuttaa laskee tyhjäkäynnillä siihen 6bar ja kun lähtee liikkeelle, niin taas mennään mittariasteikon yli.