Tulipa tänään ihan huvin vuoksi viriteltyä tuota koneen telinettä/asennusta eteenpäin eli virittelin vanhan
syylärin ja paisarin paikoilleen, pulttasin jonkilaisen pakarin koneeseen niin että yltää ulos asti, syylärille sähköflekti,
ja kojetaulusta mittari irti ja öljynpaine ym johtoja kiinni että näkee mitä tapahtuu koneessa.

Paisari tuli nostettua heti kerralla korkealle että ilmaus onnistuu hyvin, ei mikään nätti viritys mutta tuntus toimivan
Jonkin aikaa kun tuossa moottoria käyttelin niin huomasin pari juttua polttoainepuolella, kaasarin
akseli tuntus vuotavan ja bensapumppu ruikki bensaa pihalle väärästä paikasta.
Pumppu tuli purettua nyt illasta ja kalvohan siellä on loppu... Osia ei KaiserWillysin mukaan saa erikseen
vaan pitää ostaa koko pumppu. Pitää kattoa voisko tuohon tekasta uuden kalvon yleisestä
bensapumpunkalvosta vai meneekö koko pumppu vaihtoon. Ainakin voimakoneelta näyttäs tuota
kalvoa saavan 100mmx100mm paloina.


Jos sais tuon alkuperäisen mekaanisen pidettyä eikä rupiais hulluttelemaan ja sähköpumppua viritteleen tilalle...
Kaasarin akselin vuodolle ei voi ilmeisesti muuta kuin holkittaa eli tuo menee varmaankin vaihtoon. Uus
kaasari kustantaa reilut 300$ ameriikassa.
Nyt taitaa tulla joka tapauksessa tauko tähän rojektiin kun pitää CheDari huoltaa ja korjata ajokuntoon välillä.