Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 13.11.2014, 20:34
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 624
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AtteL Näytä viesti
Muistuu mieleen vanha fakta V.A.G liikkeen toiminnasta kun oli aikoinaan menneet kysymään tölkkimallin syncro transportteliin tasauspyörästön lukon asennusta lisävarusteena.
Oli maksanut ties vaikka mitä!
Toista kautta oli tullut tieto, että kaikkiin suomeen tuotuihin autoihin oli kyllä asennettu lukko, mutta se käyttövipu oli lukittu jollain muoviholkilla...ja holkki pois niin kallis lisävaruste oli asennettu muutamassa minuutissa kotipihalla...Wittu mitä touhua.
Nyt ei ihan ymmärrä????
Lähes kaikkissa Suomeen tuoduissa syncro Tölkeissä on takalukko, joka ei kuitenkaan ole maailman laajuisesti vakiovaruste. Etulukkoa löytyy enimmäkseen tehtaalla pakettiautoiksi tehdyistä, mutta optiona ollut kaikkiin.
Yhtään sellaista syncro Tölkkiä ei ole vielä tullut vastaan, jossa olisi lukko ollut "piilossa".
Kummasta lukosta mahtoi olla kyse?

Lukon jälkeenpäin rakentaminen laatikkoon tai etuperään on varmasti kallis projekti, jos sen olisi merkkiliikkeessä teettänyt aikanaan, koska ei se ole edelleenkään ilmaista niissä muutamassa firmassa jotka sen osaavat oikeasti tehdä.

Lukon merkkivalon piuhat on kyllä auton alla valmiina, vaikka lukkoa ei olisikaan.

T: Nimim varastossa kaksi lukotonta etuperää / syncroilla on tullut ajettu vuodesta -90.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.


Viimeksi muokannut T3Syncro : 13.11.2014 20:38
Vastaa lainaten