Hyvän näkönen menopeli, sympaattinen isoine renkaineen. Harmi kun Zil 157:n rengaskokoa ei voi telistä johtuen suurentaa tuosta nuin.
Onko ilmakassit nyt osoittautuneet toimiviksi? Oisko k-a:jen hyttipalkeista mihinkään? Liikematkojahan niissä ei tosin varmaan liikoja ole.
Ulosotosta hytikkakäyttöön jne. pitää varmistua jakarin voitelusta. Jakis vapaalla saattaa sen pääakselin lakrut hirttää pitkään käyttäessä, rakenteesta riippuen. Mutta olikos tässä varsin pumpulla toteutettu öljyn kierto jakarissa? Nokkapumppu kans tietysti hyvä, mutta 95% turhaa öljyn vatkuuta jos ei oo kytkintä välissä.
Juvanmalmin perällä makovaa sontakasan päällä joku vastaavan tyyppinen nelikko-Manne. Valkonen, VW Ällitällin hytällä ja avolava takalautanostimella. Liekö tarpeeseen säilötty vai joutopeli... Jonkun palstalaisen?
|