Viestiketju: Heppatytön Hodari
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 12.11.2014, 09:01
FunJam:n Avatar
FunJam FunJam ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 01.11.07
Sijainti: vantaa, Finland.
Viestit: 806
Perusasetus

Suuttimet käytin penkissä, olivat kaikki tasaisesti yhtä loppu.
Suuttimet pitää ainakin huoltaa, suurempien hankintakin on käynyt mielessä, mutta vakiotkin taitaa riittää aika pitkälle?

Kytkin levy oli kohtalaisen hyvä, mutta painelaakeri menee vaihtoon. Näihin on kai vaihdettu suurempaa levyäkin? vauhtipyörä kun on jo irti, niin se olisi helppo kiikuttaa sorvarille tarvittaessa.. Kärrynvetohommia ajatellen voisi olla hyvä vahvistaa kytkintä..

Ahdin voisi mennä päivitykseen, vanha lienee jo aikansa rullannut. Yksi HX 40 saattaisi olla jo tiedossa. Alavääntöä ei kai kannata kasvattaa, kun ei nytkään pysy laakerit sisällä, mutta ylös hönkää vähän lisää..
Välijäähy lienee asennuslistalla. Paksumpaa kansipahvia /puristusten laskua mietin myös, lähinnä helpottamaan alapään elämää.Ja ahto painetta sitten tietysti lisää. Saataisiin kierrosluvun käyttöaluetta vähän ylemmäs ja tietysti polttoaineen kulutusta kasvamaan, kun se on niin ihanan halpaa..
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing

Ajoneuvojen loppukäyttäjä..

Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76

Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory
Vastaa lainaten