Viestiketju: Kännitopic 2014
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 11.11.2014, 18:49
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Karhua makusteltu työpäivän jälestä ja jatketaan makustelua saunan lämpeämistä odotellessa.... Huomenna pekkaspäivä kelien vuoksi... Ei kehtaa mennä hajottaan metsäautoteitä konneella, melko tilsi keli on...
Eli saatan pikkupöhnän ottoo tässä
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)