No nyt ois taas pari päivää pesty, putsattu, hinkattu, maalattu ja kasailtu osia tekniikkapakettiin.
Kytkinlevy ja painelaakeri uusittu eli kytkin asennettu takas paikoilleen.
Vaihdelaatikko kasattu ja asennettu, oli vähän värkkäämistä että sai pääakselin irtoneulat ja syncron palikat
paikoilleen purkamatta koko roskaa mutta useamman kerran kun tuon otti uusiks niin lopulta löyty oikea tekniikka
Pakosarja putsattu ja musta lämpömaali vedetty pintaan, kuumailmapuhaltimella lämmittelin tuota
maalia että lakka kuivu pinnasta. Sekä pako- että imusarjasta korjattu katkenneet pinnapultit ja pakosarjan yksi puuttunut
pultti löysi takas paikoilleen. Sarjat myös pultattu paikoilleen. Tämäkin operaatio piti tehdä pariin kertaan alusta loppuun kun ekan
kerran jälkeen kun sain sarjat kasaan ja pultattua koneen kylkeen sain huomata että imu- ja pakosarjan väliin tuleva uus tiiviste
löytyy työpöydältä... Olin sitten sen ottanut pois välistä kun säädin uudestaan noita pinnapultteja

Ei muuta kuin sarjat taas
irti koneesta ja irti toisistaan, tiiviste väliin ja kaikki takas kasaan...

Uus puola ja öljynsuodatimmen kotelo uusine letkuineen löysi paikkansa, jne. Samoten tänään tuli putsattua ja maalattua
muutama osa lisää eli jakolaatikko, jakolaatikon 'öljypohja', termarinkotelo, vesipumpun taustalevy ja PTO.
Kunhan jakis kuivuu niin saa pultata taas voimansiirtoon lisää osia paikoilleen


Jos ens viikolla tulis ne jakopään uudet osat niin sais ne vaihdettua ja öljypohjan ym hiluja paikoilleen.
Niin ja pitäs opetella askartelemaan ne uudet tulpanjohdot tässä joku ilta.
Irto-osat vähenee pikku hiljaa...