Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 09.11.2014, 18:02
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Tänään oli suunnitelmissa tehdä vähän hyötyhommia tällä. Siis hakea työpaikalta säilömiäni aarteita eli erinäisiä palkkeja, putkia ja muita rautakäikäleitä sekä yksi sammalta kasvava rimanippu polttopuiksi.

Lähtö teetti vähän ylimääräistä työtä, kun käänsin virrat päälle, niin jännitenäyttössä luki 11 V... Käyntiin sitten starttibuusterin avulla. Oli jäänyt pääkytkin kiinni viikoksi, niin oli akut tyhjentyneet ihan täysin. Kyllä ne nyt taas täynnä, kun ei koko neljän tunnin reissulla autoa sammuttanut.

Taisi tulla pikkuisen taka-akselipainoa..?



Renkaat ja jousitus ainakin niin näytti viestittävän. 2,5 bar oli tuon verran lytyssä, mutta 1 bar lisää, niin rengaskin näytti taas paremmalta. Ja ilmapussit kanssa täyteen, niin hyvä tuli.



Peräylityskin pysyi sallituissa rajoissa, kun vain 1,8 metriä.



Ja merkittykin!

Jäi sitten enimmät raudat raahamatta, kun ei huvittanut niitä pimeässä lastata, kun se lähtö venyi. Kotimatkalla oli mukavan kevyt ohjaus.

Moottoritielle kiihdyttäessä kuorma päällä tuli taas jossain vaiheessa hetkeksi sama pieni hyytymisongelma, mikä tuolla uudenkaupungin offikrossissa kiusasi. Pitäisi keritä tankki putsaamaan. Mutta ensin täytyy saada nuo puut raahattua takapihalle liiterin lähistölle, jonne ei tietenkään autolla pääse. hiki tulee vielä ennen kuin ne siellä on kaikki. Kiirettäkään ei ole, kun lauantaina pitäisi tällä lähteä ajelemaan.
Vastaa lainaten