Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 04.11.2014, 18:21
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Toisissa lähtee ruuvaamalla puhaltimen moottori/siivikko-paketti irti ja toisissa saa purkaa kojetaulua jonkin verran hanskalokeron kohdalta, että mahtuu vetämään sen ulos..
Ja tää siis koskee vaan Silverado-varustuksella olevia, vm. -89 ja -90 autoja joista mulla on kokemusta.. -95 ja uudemmat on vielä kokeilematta.

Suurimman eron hommaan tekee puhaltimen moottorin taustapelti, jolla se on kiinni lämppärin kotelossa. Se pelti voi olla sentin-puolitoista lovettu yhdeltä sivulta ja toisissa se on jokseekin pyöreä laippa. Tää pyöreä versio ei tule rojua edestä purkamatta pois..

Oaan kun vaihdoin moottorin, niin leikkasin raakasti siivun siitä pyöreästä pellistä pois. Ihan vaan tulevia omistajia ajatellen..
Vika paikallistettu ja korjattu, vivusto oli irronnut läppäkoneistosta ja ikkunoille ilmaa ohjaava oli toimeton ja sellaisessa asennossa että pisti viheltämään
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten