Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 03.11.2014, 18:27
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Jos nyt puhutaan siitä turhanpäiväisestä kumilerpakkeesta siellä konehuoneen alaosassa, sillä ei kyllä tee yhtään mitään. Jos ajaa syvemmässä mönjässä niin se ei suojaa mudalta tai vedeltä mitään, mutta tosiaan aiheuttaa sen poistumisessa ongelmia. En itse huomannut mitään eroa kummassakaan XJ:ssä laturin keston tai moniurahihnan hihnapyörien laakerointien kanssa oli sitä kumilerpaketta tai ei. Molemmilla tavoilla hajosi latureita, ja aivan yhtä helposti minulla oli laturi sekä orkkispaikassa alhaalla, että ylösnostettuna kompuran tilalle.


Mitä tulee taas tuollaiseen etupään viistoon teräslevystä tehtyyn "sukseen", niin siitä on hyötyä paljonkin, kuten tuossa ylempänä onkin jo todettu
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 03.11.2014 18:29
Vastaa lainaten