Viestiketju: POP-vakuutus?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.11.2014, 20:53
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Dodih. Siellähän lukee hienosti että voin ottaa hillot ja korjaa itse auton. Pitääkin ottaa tarkastajan kanssa puheeksi että mitäs hittoa hän ei ole tutustunut ollenkaan vakuutusehtoihin. Miksi hän yrittää huijata Katselin myös että halvin Terracan missä on automaatti maksaa vajaa 8000e. Aivan kuten sanoin kaverille puhelimessa. Mun mielestä sillä ei ole vitunkaan väliä olenko ostanut auton tonnilla, kun sillä hinnalla en saa tuollaista tilalle. Vetosin myös siihen että kun ostin auton osittain viallisena ja nämä viat olen korjannut. Ehdoissa lukee vielä että korvataan käypä hinta. Käypä hinta on kait sama hinta kuin vastaavat automaatilla varustetut Terracanit. Automaatit on kalliimpia kuin manuaali versiot Terracaneissa ainakin.

Jos korjauskulut oli 6300€ niin pitää sanoa että sen verran hilloa käteen niin minä fixaan sen itse. Terracanin osille on vähän nihkeät jälkimarkkinat niin ei niistä osistakaan paljoa saa.

Mulle poppii anto kerta korvauksen kun mälläsin boran keulan. korjaus arvio oli 1900e ja ostin auton 1900e pari kk aiemmin.. kysyivät et lunastetaanko auto 1900e vai otatko kertakorvauksen
Sain 1900e ja vielä autokin jäi...
Vastaa lainaten