Ei kai se hyvä voi olla kun ei se oo toiminu ku reilut kolkyt vuotta siinä...
Vaan sinne menee moottoriölppää ja muistaakseni siellä on joku merkki tai sitten sen keskipultin jalan tms.käikäleen reunaan asti, joku pari senttiä on se määrä. Vaihto joko muistessaan/kerran vuoteen tai jos ajelee saharassa niin kerran päivässä. Ja jotain tältä väliltä. Samalla sen patruunan pesu esim.dieselillä tai tärpätillä tai mitä ny sattuu käsillä olemaan ja mielellään kuivaus paineilmalla.
Muuten en jårkevyydestä tiijä kuin että omalla bertalla on ajettu reilut 660tkm tommosella ja yksi hyvä puoli tuossa on ollu se että ei mene lumesta tukkoon auratessa. Ja viimoset 300tkm turbotettuna.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|