Viestiketju: Neuvova katsastaja
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 31.10.2014, 15:07
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Eikä koskaan ole tullut vastaan ylilyöntejä hylkäysten suhteen, selkeitä vikoja kaikki löydetyt.
Mulla on ollut toisenlaista kokemusta.. olin juuri vaihtanut kaikki ohjaushilppeet ja jarrut toisen mallisiin (tehokkaampiin/ kestävämpiin paremipiin), ja sanoin katsurille että autoon on juuri vaihdettu ko. osat, jos ohjausnivelien lukitusmuttereissa on jossain väljää tai lukkosokkia jäänyt epähuomiossa laittamatta, niin minulla on työkalut millä kiristää. Otin ne jopa valmiiksi esille.

Pari löystynyttä mutteria löytyi ja yksi lukkosokka, ne kiristettiin ja piti olla ok. Yllärinä tuli korjauskehotuksena ohjauksen osat (hylkäysperusteena siis), joissa oli olevinaan jotain vikaa koska oli ollut lukkomutteri löysällä. Meinasin sanoa sille ukolle silloin päin näköä mitä ajattelen sen älykkyysosamäärästä.. sen kiristyksen jälkeen osat on edelleen ~ kolmen vuoden jälkeen ihan samoilla sijoillaan ja ei ole löystyneet

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten