Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 31.10.2014, 09:16
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Tuo kone/loota paketin nosto ois kyllä erittäin hyvä idea, kunhan viittis ruveta sais jakiksen kannatin palkkia nousemaan ylöspäin, oon muutenkin aatellut korvata sen jollain hardox levyllä, sais vähän tilaa pohjan alle.
Mitähän tossa tulee muutoksia tossa konepaketin nostossa, ekana tulee mieleen rattiakseli ja syyläri/flekti/tuulitunneli.

Muuta huomioitavaa?

Onkohan tuo selvä että tuo trailgearin ohjausvarsi sarja EI KÄY ilman tuota öljypohjan muokkausta tai koneen nostoa.
Tällästä olen aatellut, LN110 simpukalla:
http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...ent_view/32469
http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...ent_view/32475

edit.
Kun tota kuvaasi katsoo niin:
täytys olla toi simpukassa kiinni oleva varsi olla semmonen mikä laskis sitä alaspäin, että ois suunnilleen samassa tasossa ja korkeudessa kun toi raidetanko?
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten