Näytä yksittäinen viesti
Vanha 31.10.2014, 07:28
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Perusasetus

en puollustele narkkareita, mutta korvien välistä se käyttö on joskus alkanu siinä missä alkoholistillakin, joka on sairaus. aika harva narkkari luultavasti haluaisi olla narkkari jos nyt saisi valita. riippuvuus mihin tahansa on vaikeasti hoidettava/vieroitettava ongelma. joillakin se voi olla offiauton ajaminen/rakentaminen, joillakin kahvi, tupakka, nuuska,liikunta, uhkapelaaminen, ainoa ero on siinä miten haitallisia itselle ja muille ja miten niihin on saatavissa apua. nykyään taitaa olla apua saatavilla lähes kaikkiin riippuvuus ongelmin, mutta niihin kaikkiin pitää addiktin itse haluta ja sitoutua, että olisi mahdollisuus vierottautua.

mutta itse tähän ongelmaan, ni taitaa ainut tapa toimia olla käräjien kautta pihalle heitto, hyvällä tuurilla pelkkä oikeudesta puhuminen ko. kaverille saattaa saada sen itse lähtemään
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten