Painelaakerin ja työsylkän väliin tuli vielä spacer, josta ei nyt satu olemaan kuvaa. Spacer siks ettei mäntä pääse tulemaan ulos sylinteristä nesteiden saattelemana.

Tänään kaverin kanssa niputettiin kasaan.

Kaasuvaijeri oli melkoisen tahmea liikkeissään, kesällä siihen tuli kaksi kaasuvaijeria ostettua ja se paikoillaan ollut tuli rasvattua synteettisellä vaseliinilla. Ilmeisesti kerännyt sen verran pölyä ja paskaa kuoren ja vaijerin väliin että tahmeus johtuu siitä (en enää rasvaa täst edes)
Uusi vaijeri paikoillen ja naps, kaasuläpän puoleinen nulli irtosi vaijerin päästä.
Onneksi oli varavaravaijeri vielä tallella ja askartelin sen paikoilleen niin pääsee lauantaina ajamaan kisaa jossei nyt mitään muuta vielä hajoa.

Kytkinpolkimen ja pääsylinterin välistä kiinnitystä piti vielä vahvistella kolmiopaloilla niin ei myötäile enää liikkeen mukaan.
Jos vaikka huomenna sais tulille ja pienelle koeajolle.