Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 27.10.2014, 11:08
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa Näytä viesti
En kirjoittanut suolaamisesta mitään

Ei ole raskaasta kalustosta kyse ja autossani on kyllä ihan hyvät nastat alla
Väittäisin et sinäkin alkaisit kyselemään sen hiekan perään kun peilijäätiköllä ajelisit muutaman kilometrin pikkuteitä ja koittaisit saada aikataulun pysymään kohdillaan. Ammatinvalintakysymyshän tää on, mutta kun on 20 vuotta samaa hommaa tehnyt ja uutta ammattia ei ole päässyt opiskelemaan, niin pakko se on koittaa jollain itsensä elättää
Siihen kun lisätään noiden alemman tieverkon teiden kunnossapito muutenkin niin koko hienous valkenee... Auraus tulee yleensä 2-3 päivän päästä lumen satamisesta, jos ei ole kiireellisempiä, sama laulu tuon hiekan suhteen.

Joskus naureskellut että täällä pitäisi laittaa auravarusteet maitoautoon, se kulkee paljon useammin noita pikkuteitä kuin varsinainen tienhoitokalusto...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori