huhtikuun alussa sähkötyöt saatu siihen pisteeseen että valot ymm toimivat, pieni taka isku oli kun
hehkun releboxi paloi hitsatessa.

coiloverin kiinnikkeet taivutettu 4mm seimällä ja 38mm halkaisijalla olevasta saumattomasta putkesta.

korvakkeet tehty cnc plasmalla

pääsiäisen aikoihin saapui profenderin coiloverit ja bump stopit nämä hommasin offroadtarvikkeelta

samoihin aikoihin väriä pintaan

konepellistä tuli mattamusta

sitten alkoi takaosan suunnittelu
vinssipetiä taakse ,mukavan painavaa lootua reijillä vois keventää?

porakone otti savut pihalle 100mm lenoksi terällä, uutta poraa seuraavana päivänä..

hiema on yli korkee edessä 400/350 jouset takana 350/250

lavan suunnittelua??

tältä palstalta löytyi tämmöiset, kaupat tuli nimimerkki BJ45:n kanssa kuitu lärpäkkeistä( 6-8mm paksua tavaraa kylläkin)

sitten saapui hitsasttavia turvakaarenpäitä englannista ja tein pääkaaren takatuennat irroitettaviksi

sitten liimaillaa tarroja

taka lokarin kaarista tuli tommoiset niitä joutuu kuiten nyt muokkaamaan sillä rengas ottaa kiinni pikkasen takaa

takaikkuna on pleksiä kuten noi sivuikkunatkin

lokakuun alussa 2014 alkaa olemaan valmista katolle vielä nojailu raudat

valmiina testi ajoon maastossa 25.10

joustattelua

syylärin alle vielä pikku panssari + vaihteistolle myös.

takana on nyt 250/200 jouset ,tuntus takapää olevan ihan hyvä

takaa raapii kiinni, rälläkkää ens viikolla