Moro.
Hienoo nähdä että joku uskaltaa raiskata omaa Rampeansa niinku pitääkin, ei kai siitä muuten mitään iloa olis :-) Ja silleenhän ne heikot paikat löytyy joskin eihän se halpaa oo. Sulla tosin näkyy Tig-hitsi pysyvän kädessä että sillä säästää jo paljon noissa korjauksissa kuin jos joutuu kokonaan uuden ostamaan.
Ittellä on myös samanvärinen smaragdinvihreä 2500:nen nelikko Cummituksella tottakai, villerin ja pystyputkiramin ja jotain muitakin jo tiedän OD:ltä ja Fata-foorumilta.
Haaveena on parantaa maasto-ominaisuuksia edes rahtusen eli lukkoja, vinssi ja joustoja lisää. Samallahan tosin maantieominaisuudet kärsii mutta näissä äijä-pickupeissa se ei niin paljon tunnu häirittevän ku ovat muutenki jo kolhoja. Lisäksi olis kätevä saada jotain kuskattuakin kuten lämmityspellettiä, joka on yllättäen saanut himoitsemaan kippiä. Mielessä on pyörinyt myös jonkin sortin vaihtolava-tsydeemi, sais helposti esim flatbedin päälle tarvitessa.
Nyt on ongelmana lähinnä vasen runkopalkki jota ruoste on syönyt pahiten ainakin C-palkin alareunasta. Eli se kohta mikä alkaa hytin takaa ja päättyy jonnekkin rungon nousukohtaan, on näemmä niitattu kiinni. Joko hitsaan sen alareunan tai vaihdan sen metrin pätkän ja pulteilla kiinni josta katsastusmies ei välttämättä innostu? Tankki on niin lähellä palkkia ja seuraa pitkän matkaa että väkisinkin sinne jää suolakuraa syömähommiin.
Muuten onkin olluna ne tavalliset eli loota ja ohjaus ja etu-cad ja ja ja :-D
|