Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Alkoi kiinnostamaan; mistä saa k.o ominaisuuksilla olevan tunkin 240e, ja vielä ikuisella takuulla? vai onko tuo ikuinen takuu nimenomaan tunkin ikäinen takuu, siis takuu voimassa niin pitkään, kuin sitä ei tarvi?
ja siis jos kyse on tuosta bilteman 1500kg 85cm nostavan tunkin 3000 kg ikuisella takuulla oleva huomattavasti jämerämpi versio, ja vielä laatu merkkiä, niin minulle heti!
|
Eihän se aiemmin linkittämäni bahco nosta tuota 85 senttiä mitä tuo Bilteman peltirimpula, 55yltää tuolla, mutta omaani olen kumitallan paikalle tehnyt 10 ja 20cm palkkikorokepalat jolla pystyy esim palkkihelmasta nostamaan jos ei akselista uskalla tai ylety vielä korkeille pukeille nostamaan.. Jos tuota bahcoa käyttää tunkkina niin vuosikausien jälkeen saat käydä takuuseen viemässä, jos sillä hakkaa aitatolppia tai käyttää vartta rautakankena niin saa ostaa omaan piikkiin uuden. Tuo on niin leveäkin ettei kaadu vinossakaan nostettuna hevilläkään..itse olen ollut hemmetin tyytyväinen henkilö ja maastoautojen yhdistetyssä käytössä.
Esim Tauno kiviranta myy 239€ tuota tunkkia...