Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.10.2014, 12:03
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Eihän ole kaava-aluetta?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
riippuen asentaako helpoiten vai normaalisti...

täällä kun on monenlaista ihmistä, niin kysytään seuraavaa:

jollain on yritys ja pyörittää sitä kotipaikalla maaseudulla (tietokoneala). sitten minä ajan auton heidän tontin reunaan, kuitenkin niin, etten tuki mitään kulkuväylää enkä aja hoidetulle alueelle (yön ajaksi, työt tehdään koneella liikkuen auton molemmin puolin n. 1km). niin onko heillä oikeus veloittaa minun yrityksen autoa kohtuu isolla summalla eli antaa pysäköintilasku? meinaan vaan et pyyhinkö persettä tuolla vai onko se maksettava..,
minun mielestä te ette ole sopimussuhteessa pysäköinnistä, joten laskulle ei olisi perustetta. pidä kuitenkin tallessa, jos jälkikäteen päättävät kitistä jotain vahingoista; voit näyttää sitten laskua, että mitä vahinkoja?tehän tarjoatte k.o palvelua!
Siis tuo luvaton pysäköinti on kiellettyä, ja jos aiheutat vahinkoa, olet korvausvelvollinen. ja jos tuosta jotain joutuu maksamaan, niin sakot; maastoliikennelain tms. perusteella luvatta maastossa liikkumisesta?

p.s paljonko lasku oli? ja oliko kyse vain yhdestä kerrasta, vai jatkukuvasta toiminnasta?

p.s.s tarkista esim. kansalaisen karttapaikasta, että olen ollut tontilla: monesti ihmiset pitävät yleistä tiealuetta omanaan... ja se, että onko k.o liittymässä todella tie

Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 23.10.2014 12:10 Perustelu: oliko tie kartassa