Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso
Tota noin, miks ne holkit pitää olla liimattu siihen kumiin? isoissa joustoliikkeissähän se revittää automaattisesti sen kumin / vulkanoinnin / liimauksen säpäleiks? ulkokuorihan liikkuu tukivarren tahtiin ja sisäholkki pysyy paikallaan korvakkeiden väliin kiristettynä. Jossain perus henkilöautoissahan ne kestää aikansa tolleenkin, mut offiauton joustoilla irtoholkit ois mun mielestä järkevämmät.
|
Joo, empä tullut tuota ajatelleeksi vaan eihän ne tuolla ikkunaliimalla kiinni kauanpysy kun suurinosa tursui pois prässätessä joten ovat kohat irtonaiset jos eivät jo ole. Näillä mennään niin pitkään kuin päästään.
Kuvassa ylimpänä Libertyn tukivarsi jollasen puslista otin keski holkit.
Keskellä Cherokeen vakio tuivarsi.
Alla Cherokeen tarvike tukivarsi korjatuilla puslilla.
Huomenna laitan varren takas autoon.
t. Ismo Ämmä