tappelin sitten päivän pumpun säätöjen kanssa ja sain jotenkin käymäänkin tuon, sellasilla karkeilla säädöillä.. sit nepparoin coolerin kiinni ja nakersin viellä pari kipaletta sähköflektejä syylärille, eli heivasin viskon kuikkaan et kylmenis vähän paremmin ja eikun intoa puhkuen kymmeneltä iltasella koeajolle.. ne ahtoputkethan ei oo vielläkään coolerissa kiinni, kun on ollu tuota muutakin touhua mut pitihän se koeajaa.
voi sitä vitutuksen määrää kun sain koneen lämpöseksi ja tempasin ekan vedon sellasella hennolla puolikaasulla hallin suoraa pitkin ja kurvasin pihaan tarkastamaan, et onko vuotoja tms jossakin, ni huohotin puskee tavaraa niin maan perkeleesti ja kun polkasee niin tienoo on täys öljystä savua, ei tule mustaa vaan pelkkää harmaata.. lie ennakot pielessä tai sitten porsi ahdin lopullisesti, menohalujahan tuossa ois aivan saatanasti, vaikkei se kunnolla viel pelaakaan, nimittäin kun hupineula osuu ykkösen paremmalle puolelle, niin rääkäsee niin ilosesti ettei rajaa, mut ei etene minnekään kun kytkin luistaa tottakai aivan helvetikseen
tuon pumpun säädön ja ahtimen viel vaihtas mut käyttis kun odottaa vuoroonsa ni kytkintä ei kyl ennen worryä enää ehi vaihella tai on piettävä toinenki viikko lomaa ja sitä ei perse kyllä rahallisesti enää kestä.. tai kai kytkimenki sais vaihettua, ainakii teoriassa mutkun tuo selkä on paskana ni ite ei ainakaan pysty nostamaan mitään ja nuohan tunnetusti pari kiloo painaa, nissanin laatikot nimittäin