vittu että ei mene taas kohtuudella näiden rotteloiden kanssa.. sain vihonviimeen pumpun isommalla nestepäällä ja nokkalevyllä halliin ja tietty into pinkeellä sitä konehuoneeseen, ekat savut ja ennakot pielessä, mikä nyt toki oli arvattuakin, pieni pikasäätö, niin toki sylkee laturi öljyt pihalle ja pumppu perkele vuotaa kaasuakselilta.. eikä tuossa nyt silleen, mutta kun alkaa olla vuorokauden tunnit rajalliset ja eilen iltasella vaihtelin talvinakit käyttikseen ja aamulla työkeikalle niin woblaa niin maan perkeleesti kun nostaa kaheksaan kymppiin eli laakeri ja puslajumppaa tiedossa vaihteeksi. joskus alkaa mietityttämään tää motorsportti et miks ihmisen pitää kiusata ihteensä laittamalla näitä romuja kun vois vaan viedä kotteron huoltamolle ja pyytää jonkun toisen korjaamaan? taitaa olla pikkuhiljaa aika totutella ajatukseen et en oo ajamas worryä, ellen sit ole jollekin apparina tai lähe ihan vaan kaljatölkki kouras kattomaan kun muut ajaa..
jotta päivä ei ois täysin paska, niin hallitonttu joonas iski kyntensä kiinni offiromuun ja alko asentelee soittovehkeitä kiinni, menee rojekti jotenki väärinpäin ku auto ei viellä edes käy omin voimin, ni mukavuusvarusteet on korjattu ja kabiini siivottu ja kuurattu katosta lattiaan, johan nuo keskuslukot ja sähkölasit tuli viime viikolla kuntoon.