Taannoin, n. 5-10v sitten ostin yhden tiivistesarjan paikalliselta Tarviketorilta, ja hinta taisi olla lähemmäs 150e

siis harmaa mielikuva; toki mukaan tuli pakosarjan tiivisteet
Payme? tms. sarja taisi olla käypänen, kun ei ole jäänyt mieleen mitään ongelmia?
Toki kasasin nuokin paperitiivisteet "Bilteman punasella", niin kuin kaikki muutkin.
Mutta jos minä tekisin tuon rempan, ja pitäisi omistaa k.o auto vaikka 10v, niin kannentiiviste on se, mikä on todella paljon vartiajana; siis jos mahdollista, niin alkuperäistä kehiin. ja k.o moottorissa on 2-3 stefaa, ja niissä laatuero on kaikkein suurin!
Nuo paperi/korkki tiivisteet saa yleensä purettua pienillä vaurioilla.... Ja esim. crc-bräkleenillä lika pois pinnasta, ja sipaisu bilteman punaista pintaan, ja nimenomaan hieroen kiinni k.o pintaan, sama toiselle puolelle, ja pinnat kiinni mahd. nopeasti, jos menee aikaa esim. 3 minuuttia, niin millinen silikonimakkara on ok.
Toki orkkis tiivistesarja olisi se paras, mutta kun se maksaa....
P.S minun Hodarin englannista tullut tiivistesarjan kannetiiviste kesti 300 km, ja minä puusilmä katsoin, että kaikki reiät on samalla kohdalla/olemassa, mutta toinen kohdistus holkin reikä oli reilun millin sivussa.

siis liekkirengas antoi periksi.... Ps turbon ja pakosarjan välistä tiivistettä ei saanut tarvikkeena, ja tuo alkuperäisen hinta oli minulle liian kallis ostettavaksi samalla viikkoa toiseen kertaan... Sekin tuli "maalattua" vht copperkasketilla,,,,,