Siis JOS suihkut ja voitelu on kunnossa, niin ei tuo 540 tkm ole ollenkaan paljon Land cruiserin koneille, siis noille B- ja H- sarjan koneille, Nuo L-sarjalaiset hivenen heikompia keskimäärin.
Miten nuo männän renkaat? onko jousivoima tallessa? jos on, niin pistäppä rengas sylinterin alaosaan, ja mittaa päiden välys: (siis jos eivät ole pehmenneet, ja osapuilleen mitassaan, niin minä en vaihtaisi tarvikerenkaita... , sillä noilla alkuperäisillä kone voisi olla pitkäikäisempi, kuin huonoilla tarvikerenkailla. päiden välyksestä ei ole täsmätietoa, mutta hämärä mielikuva, että milli ei ole vielä toivoton... Ja muista pitää huolta, että renkaat eivät sekoa, ja että pysyvät oikein päin!
Noiden cruisereiden matkamittarin virittely oli aikanaan kansanhuvia, varsinkin noiden vm. n. 90, siis kun noiden uusien ostohinta "pompsahti", itse myin reilu 10v sitten yhden hj-60 muistakkseni yli 700 tkm mittarilukemalla yhdelle harrastajalle, oli kuulemma ollut useita hj-60:siä, siis sen kuntoisena kuin kaikki muutkin 380 tkm ajetut. vähän nikotteli kilometrejä, mutta kun näki/tutki auton rautatieasemalla, parin minuutin "renkaanpotkimisella" tuumasi, että minä istun hänen autossa

(sovittiin hinta, ja että olen junalla vastassa, viimmeinen juna olisi lähtenyt takaisinpäin vajaan tunnin kuluttua)
Omalla hdj-80 oli ajettu reilu 700 tkm, kun yhdestä pytystä katkesi mystisesti männänrenkaat (alkoi oireilla sen jälkeen, kun hivenen reilussa tunnissa kului n.1/2 tankkia diseliä

)
Kuvia profiilissa. (siis hodari on ollut aina työn ääressä, ensimmäisen 10v Levirakennuksella, toisen 10v Elämysmatkailu firmalla vetämässä veneitä, kelkkoja yms. hanskakotelossa oli kopio kärryn rekisteriotteesta, olikohan pituus reilu 10m, leveys 2,5 vai enemmän, kuitenkin kuulemma 8 kelkkaa sopi kyytiin, ja lukot kiinni vei jäälle ja toi pois...)
Siis esim. 12h-t voi aivan hyvin kukkua vaikka reilun miljoonan, JOS öljyistä ja suihkuista huolehditaan.