Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasse80
Vasta hankin sj410 ja pientä huoltoa olisi tarkoitus tehdä. Autolla ajettu vain kesäisin ja epäillen ettei varmasti ole vaihdettu esim voimansiirron öljyjä kymmeneen vuoteen. Onko mitään järkeä käyttää jotain puhdistuslitkua esim laatikoissa/perässä vai vaihtaa vaan uudet? Sitten mietin että jos hänen motonetin motoxia 75-90/80-90 öljyä niin liekköhän se tarpeeksi hyvää vanhaan sotaratsuun vai maksaako vaivan ostaa jotain kalliimpaa litkua? Miten ahtaat paikat noihin on öljyt saada valutettua vai vaatiiko jonkinsortin pumpun kaveriksi. Anteeksi tyhmistä kysymyksistä, mutta en haulla aiheeseen vastausta bongannut.
|
Tuo Motox on toiminu itellä ongelmitta niin suzukissa ku käyttiksessäkin ja pumppu on tosi kätevä vaihdossa paitsi pakkasella jähmeillä öljyillä. Vanhasta sammuttimestakin saa kätevän öljynvaihtopumpun.