Patrolista ei täsmätietoa....
Mutta jos on samalla lailla kuin esim. toyota HJ-61, niin kun ottaa laipan ja stefan irti,, niin tuo etummainen laakeri on näkösällä! ja siihen sitten pistepuikolla kolo noin 1/3 osa pinjonin pinnasta ulospäin, ja hyvälaatuisella poranterällä esim. 3mm, porataan hivenen pinjoniakselia kohti (mieluusti akkuporakoneella, ja nimenomaan momenttiasetuksella, jolla pora jaksaa lastuta, mutta ei katkea, kun ottaa kiinni.. ja sitten kun on läpi/ottaa kiinni, niin noin milliä isommalla poralla reikää niin pitkään että on perillä taikka ottaa kiinni jne. ja kun laakerin sisäkehä on porattu lähes poikki, niin vanhasta kartiorullalaakerista rulla/tms. kartiotappi k.o poraukseen, ja lyödään pikkuisen sisäänpäin, ja pyöritellään pinjonia, jos mahdollista, jotta välykset hakeutuu parempaan paikkaan.
vaikka pinjonin laakeripintaan tulee pikkasen jälkeä, se on vielä käyttökelpoinen.
|