Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.11.2004, 19:18
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Perusasetus

Ahaa.. Taas näitä. Noh, minäpä vaikka aloitan. Eli mulla HoJon elämää ryhdittänyt reilun puolen vuoden ajan OMEn sarja. Pahaa sanaa en siitä keksi. Herkkyys maastossa ja jämeryys tiellä toistaiseksi varsin mukavasti balanssissa. Mulla OME mallia "musta" ja takapakat mallia medium (113A/B). Olis itseasiassa mielenkiintoista päässä kokeilemaan Ironmanin sarjaa HoJossa ja vertailla kumpiko toimii paremmin. Luulen kyllä, että samantasoisia mahtavat olla. Vaan jos on Ironman selkeesti parempi, niin johan on sitten mahtava alusta.

OMEsta on markkinoilla myös tuo ns. harmaa sarja, joka on kyllä mustaa kohtuudella halvempi. Kuuleman mukaan eroja ei pitäis olla muuta ku merkinnöissä ja värissä. Tiedä en, kun en VIELÄ ole päässyt tyypittämään. Mutta varoituksen sanansena semmonen juttu, että mikäli ET AIO kuskata peräkopissa mahdottomasti ylimääräisiä kiloja, niin silloin ei ehkä kannata hankkia sitä heavy dutya.. Tai jos hankkii, niin kannattaa harkita sen extralehden poistoa ennen asennusta ja jättää näin yksi varalehti. On kuulemma tuo hevi melko perkuleen jämerä ihan normikäyttöön. Ja sittenvielä semmonen juttu, että kannattaa rakentaa koko alusta kerralla kuntoon, kuin että asentaa pakka silloin iskari tällöin. Koko paska vaan kerralla ryhtiin, niin pysyy homma balanssissa. Tämän edellämainitun luulis pätevän niin Ironiin kun OMEenkin.

Vaan tämmöstä mie keksin. Huudelkaa nyt muutkin jottain.

Kiitos ja Anteeksi.

Eespäin ja vinssillä loput..

Edited by - Nalle on 29/11/2004 19:20:05
Vastaa lainaten