Taannoin olisi onnistunut, nyt ei varmaankaan?
Ja jos kyseessä on 2000 luvun auton papereille tuleva luomus, niin ei varmaankaan onnistu, pitäisi mennä sen "piensarja-" vai mikä se juridinen nimi on... ja siihenkin pitää olla sieluttoman paljon muutoksia, dokumenttejä (japseista ei saa?) ja muutamia mittauksia/todistuksia, jotka maksaa.... uuden auton hinnan?
Mutta onko rungollisen maasturin, siis esim. -70 tai -80 luvun, korin muuttaminen, ja kun muutoksen yhteydessä asennetaan turvakaaret? siis "perhemaasturin" kori muuttuu 2 (+2?) hengen maastohenkilöautoksi, ulosotolla ja umpikorilla?
-> siis itsekantavan korin vaihtohan on käsittääkseni kielletty, mikäli se ei ole mallisarjan puitteissa? Mutta ylläolevassahan vaihdetaan "rimpula-kori" pois...
|