Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 14.10.2014, 20:13
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Borg Näytä viesti
No siinä se jarru sitten tälle projektille tulikin, eipä taida budjetti kestää tällä hetkellä long arm kittiä.
Niitä tuossa kuitenkin katselleena, niin 4-link long arm kit
(esim. http://www.polyperformance.com/shop/...t-p-31615.html )
olis kaiketi se paras ratkaisu, eli ei se yleisin versio, jossa ylemmät tukivarret kiinnittyvät alempaan tukivarteen!?
Ei ne pitkät varret ole heti pakolliset ja lyhyilläkin pärjää, mutta on niissä pidemmissä versioissa eroa aikalailla kaikinpuolin. Voi päivittää myöhemminkin, ei siinä mitääm



Lainaus:
Double- shear onkin mulle uusi termi, joten en ole aivan varma mitä tuolla tarkoitetaan, mutta tällainen oli mielessä
http://www.4x4proyect.com/product/ru...60_trackbar/en
+kiinnike http://www.4x4proyect.com/product/ru...65_trackbar/en
Juuri tuollainen. Se alkuperäisen tyyppinen mikä autossa on tehtaalta ei ole hyvä metsäkäyttöä silmällä pitäen.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten