Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 14.10.2014, 01:38
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Jaa-a, kepillä jakis ja planeettapyörästö torsenrattailla eli ei mun ymmärryksen mukaan: http://www.purefjcruiser.com/docs/20...y/02100510.pdf

Edit: mites muuten, onko porukalla ymmärrystä, sietääkö ton kaltainen jakis ajaa keskilukko päällä etukardaani irti tehopenkissä +300hv?
Eikös nuo sisuskalut oo aika samankaltaiset tässä vastaavassa part-time-jakiksessa: http://www.purefjcruiser.com/docs/20...y/02000510.pdf
Ainakin New Venture/ New Process Gearin (NP/NV 2xx- jakikset) vastaavina ketjuvälitteisinä voi ihan huoletta ajaa nopealla lukollisella nelikolla ilman etukardaania - tai vastaavasti takakardaani irrotettuna etuvedolla

Näyttää sisuskalut kovasti samanlaisilta tuossa Toyotankin jakiksessa. Yleensähän nuo on siinä mielessä takavetolaatikoita että etuveto menee jonkin teknisen härpäkkeen (planeetta, torsen, visko, kiinteä lukko, tms.) välityksellä ja takaveto- osuus menee "suoraan" läpi, joten takaveto-osuus jakiksesta kestää sen väännön ja ylikin mitä moottorilta vaihdelaatikon kautta tulee.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten