Tuossa funtsittiin hieman tulevien sähköpuhaltimien ohjausta. Mopo karkasi käsistä aivan täysin. Konehuoneeseen vesitiivis kotelo, johon sisälle 7805-regu, jolle jännite akkujen välistä, tämä ajamaan Aery32-lautaa. Yks servo sammuttimelle ja toinen syöttövivustoon niin, että se pystyy vain "polkemaan lisää". Kytkin-inputit kytkin- ja jarrupolkimelta, kierroslukuinputti vissiinkin laturilta vai mistä nyt rundikello sen ottaakaan. Elikkäs, seuraavat toiminnallisuudet pitäis saada ihan vain koodia nakuttelemalla onnistumaan:
- sammuu avaimesta
- osaa korottaa tyhjäkäyntiä kylmänä
- osaa käynnistää flektit kun jäähdytysneste 90-asteista (tms)
- vakionopeudensäädin
- (joskus hamassa tulevaisuudessa) mahdollisuus kytkeä voimanulosottoon joku mikälie Strömberg ja asettaa Aery32 pitämään kierroslukua tasasena niin että pihalle tulee 3x 16A 220V 50Hz
Mut joo, käyn hakee viikolla Biltsun halvat sähköflektit että pääsee Worryssä polkemaan. Vaikka sitte kytkimen taakse siksi aikaa. Mikään ei oo niin pysyvää kuin väliaikainen?