Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 11.10.2014, 18:32
reynolds reynolds ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.08.10
Sijainti: Lohja
Viestit: 253
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Kotimaisten nettikauppojen ja perinteisten putiikkien asenne asiakkaisiin, eli palveluasenteen totaalinen puuttuminen. Ei tarvii kummemmin ihmetellä, miksi entistä enemmän ostetaan tavaraa ulkomaisista nettikaupoista eikä kotimaan putiikeista. Sinänsä sääli, samalla siirtyy työtä Suomesta muualle maailmaan. Mutta niinhän se tässä maailmassa on, että sitä saa mitä tilaa.

Toki ihan kaikissa firmoissa näin ei onneksi ole, osa tajuaa asiakaspalvelun merkityksen bisnekselle.
Toi on harmillisen totta. Jotenkin erityisesti jäi mieleen täss taannoin hertsikan starkissa myyjältä neuvoa kysyessäni toisen tyly kommentti " mä palvelen tossa piha alueella" ja häippäs sen siliän tien. Kai se on jotenki kulttuurissa tai jotain? Emmä tiiä. Toki on myös poikkeuksia ja täytyy sanoo et kyl mulle ainaki jää hyvä palvelu mieleen paremmin kun huono, se on niin paljon harvinaisempaa.