
03.10.2014, 06:49
|
 |
Veteraani+
|
|
Rekisteröitynyt: 13.11.03
Sijainti: HELSINKI, Finland.
Viestit: 1.525
|
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
Jatketaas kuvamökötystä aiemmin mainitusta syystä, hommat ei kuitenkaan pysähdy...
Pientä ropleemiakin esiintyy, öljy mittaus hässäkän adapteri pissii öljyä, ei sinänsä LR tuotteessa yllätä. Murhetta tuottaa öljynpainemittarin näyttämä, virrat kun kääntää päälle, nousee neula 20 psi n hujakoille, ja siitä käydessä ja kierroksilla näyttää ihan looGisesti, ja sammuttaessa virta, menee viisarikin alas asti. Hiukan kiusaa mokoma, toimiihan se noinkin, mutta kiva ois kun alettais nollista.
Kahta anturia kokeiltu, ei eroa. Maadoittamalla anturijohto, menee tappiin, anturijohto irti, kääntyy toiseen äärilaitaan.
Missäs näissä on, tai kuuluu olla maadoitus moottorin, korin ja runGon välillä ??
Jotenkin tähän liittyen, öljynlämpömittarissa hiukan samaa oiretta, virrat päälle niin neula nousee noin 40 asteeseen
|
Muistaakseni jakolaatikon päähän tulis akulta maakarva, sama karva käy hapantumassa rungossa.
TEMÄHIK
Viimeksi muokannut ranke : 03.10.2014 06:58
|