Taas jotain pientä taikinoitu, tuli käytyä yks ilta Salossa hakemassa artsi777:lta pirtsakammat ja ehjät etupakat, SUURI Kiitos Artsille kahvista, kaluston esittelystä ja lehtijousien ABC:stä puupäälle
Rälläkällä keskinaula kuuseen ja taas on jännää
Karkeella (olikohan ny wurtilla 40 vai joku outo 36) hiomalätkällä ja bilteman kulmavingulla isoimmat ruosteet pois, en tiiä onko hyvä vai huono, mutta pyöristin latien päät kun parissa kohtaa oli jo vieruskaveri latiin tullu koloa, että jos joustaessa helpommin liukusivat selkää
Sit puolihuolimattomasti mattamustaa spraytä niskaan...
Pensselillä vaseliinit välii, varmaan ois pienempiki into riittäny vaseliinin määrässä
Sit puristimella nippuun ja kovasta kuusiokolopultista uus keskinaula, hyvä että tuli corollaan otettua puolirandomilla vituiks menneet jarrusatulan pultit niin sai tähän hyötykäyttöön vielä

Vähän joutu akselista vinguttaa keskinaulan reikää että meni kuusiokolon kanta sinne, sama iskarin pedille (tai mikä lie viralliselta nimeltää) kun sattu olemaan miljoonalaatikossa pari wulock mutteria niin pistin ne, ja tietty nekään ei mahtunu orkkis koloon, niin vähän sai senkkiterällä pyöräyttää että sai laipat "pinnan alle"
Etupää nousi enemmän kun aattelin, joo olihan toinen puoli poikki, mutta ehjäkin nurkka nous 4 cm

Taakse hain jo kokeiluun biltemasta 240 volvon jousia jos niillä sais tuon takapäänkin notkeemmaks vielä...
Mutta onpahan parempi ku lähtötilanne

Ihmeen järkyttävä se on vieläkin ajaa kovemmissa vauheissa, mutta ohan tossa noita "muuttujia", kivan hiljanen tuli kyllä keulasta kun rasvatut pakat, ja notkeemman olonenkin !