Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 30.09.2014, 09:40
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.937
Perusasetus

Kai tossa eniten kivestää se että laki ottaa enemmänkin kantaa puhumiseen ja siinä vaikenemiseen eikä paikalta poistumiseen...
Eli kärjistäen tästä lähtien ei tarvitse edes pysähtyä jos ottaa hiukan kylkikosketusta kaistanvaihdossa?