Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 28.09.2014, 03:14
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59 Näytä viesti
Tuohon kuvissa näkyvään jokeen ei kyllä kannata ristiä enää kiinnitellä
Tämä on kyllä totta, en tarkemmin katsonut kuvaa siltä osin.. uusi yoke kehiin.

Lainaus:
Jos kardaani lähtee suorassa linjassa pinionin akseliin nähden kohti jakolaatikkoa niin tarvitaan CV-joint jakarin päähän. Jos taas kardaani tulee molempiin akseleihin saman verran poikkeavassa kulmassa niin CV-jointtia ei saa olla.
Tai sitten laittaa kiilat jousipedin ja lehtipakan väliin

Lainaus:
Sulla on muuten samanlaista öljyvuotoa oik.akseliputkessa kun mullakin ennen kun se irtosi peränkuoresta... tosin se ei nyrjähtänyt ihan normaali ajossa
..joka on F8.8- akselin tyyppivika, se heikko kohta tuossa akselissa LSD- perämurikan lisäksi. Eli akseliputket lähtee irti/ kiertyy banjon sisällä - kannattaa putsata huolella ja hitsata putket banjokoppaan kiinni. Sen jälkeen on yllättävänkin kestävä akseli, Dana44:ää järeämpihän tuo F8.8 on, muttei kuitenkaan Ford 9" tai Dana60 tasoa. Tämä koskee 31- spoorisia versioita. 28- spoorin versio ei ole yhtä kestävä heikompien vetareiden takia.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten