Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59
Tuohon kuvissa näkyvään jokeen ei kyllä kannata ristiä enää kiinnitellä 
|
Tämä on kyllä totta, en tarkemmin katsonut kuvaa siltä osin.. uusi yoke kehiin.
Lainaus:
Jos kardaani lähtee suorassa linjassa pinionin akseliin nähden kohti jakolaatikkoa niin tarvitaan CV-joint jakarin päähän. Jos taas kardaani tulee molempiin akseleihin saman verran poikkeavassa kulmassa niin CV-jointtia ei saa olla.
|
Tai sitten laittaa kiilat jousipedin ja lehtipakan väliin
Lainaus:
Sulla on muuten samanlaista öljyvuotoa oik.akseliputkessa kun mullakin ennen kun se irtosi peränkuoresta... tosin se ei nyrjähtänyt ihan normaali ajossa
|
..joka on F8.8- akselin tyyppivika, se heikko kohta tuossa akselissa LSD- perämurikan lisäksi. Eli akseliputket lähtee irti/ kiertyy banjon sisällä - kannattaa putsata huolella ja hitsata putket banjokoppaan kiinni. Sen jälkeen on yllättävänkin kestävä akseli, Dana44:ää järeämpihän tuo F8.8 on, muttei kuitenkaan Ford 9" tai Dana60 tasoa. Tämä koskee 31- spoorisia versioita. 28- spoorin versio ei ole yhtä kestävä heikompien vetareiden takia.