Näytä yksittäinen viesti
  #618  
Vanha 27.09.2014, 06:27
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

suur miehikkäläs käytii ajelemas east coast:in porukan kans 1 päivä. harmi et jäi palju hommelit väliin mut ehkä seuraaval kerralla

jossai vaihees paluu matkaa rupes väristämää taas taka keppi... nyt oli sit menny ristikkoa pinioniin kiristävä panta poikki?

onneks 454ss oli luurin päässä ja käytii kuolaamassa Shrekki Jeeppiä ja hitsailtii ristikko kiinni

nyt Jeeppi on pukeilla ja jaksoin perehtyä jopa vähä tarkemmi toho taka keppi dilemmaan.

eli:

jos korotus sarjan mukana tulee noita pinion kulman säätö kikkareita. alumiinisia heitä ne veks ja tee uuvet ihan vaikka raudasta. tai teräksestä

olin kyl aiemmin lukenu jostai et ne on kuraa mut pitihä se ite kokeilla enneku usko. hyvihä noi toimis jossai sity maasturis mut maasto hommis nitkuttaa ajastaa ittesä puhki kiilan matalemmasta päästä.

eli pinioni kippaa ylös entisestään, yhistettynä ahtaaseen pinionin päähän ( ei hirveest liika tiloja ristikon elämiselle) , pitkät jouset = kiertyy = häviää viimesetki varat ristikolta ja reilulla kaasulla runnominen.

laippa kartaania ku ei oo vielkään.. tai no pari uazin mut ne menee muihi rojekteihi ni teen kokonaa uuven kartaanin + kaivan pinionin murkulasta lisää tilaa varmuudeks ja teen sen traktion baarin mikä on pitänt tehä jo ties kui kauan

ja tää jeeppi lähtee koht talvi unille muutenkii. aamusi ollu jo lähel nollaa... pari astetta pakkasta ni saa tuubiin valmetin kylmä käynnistys videoita
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten