Minulla on ollut nyt puolitoistavuotta käytössä tuo Planarin 44d malli ja täytyy sanoa että olen erittäin tyytyväinen. Tuosta ohjaimen näytöstä olen kyllä samaa mieltä että aika alkeellinen se näyttö on mutta kyllä se hienosti asiansa ajaa. Käyttötunteja tuolle kyllä tulee vuodessa aika paljon. Syksyllä käytän lämmitintä paljon kun kuljen metsätys reissuilla tuolla autolla ja talvella metsätöissä ollessa tuo paku toimii taukokoppina ja lämmitin pöhisee melkeen yötä päivää. Tuollaisen caravellen tällä lämmittimellä saa hetkessä todella lämpimäksi ja termostaatilla saa lämmön pysymään nätisti tasaisena.
Plussaa vielä se että tämä laite on todella virta ja polttoainepihi. Laitteen mukana tulee oma polttoainetankki johon on hyvä lurauttaa polttoöljyä. Lämmittimellä minulla on vielä oma akku joka eroitusreleellä auton sähköjärjestelmästä.
Lämppärin pakoputki vedetty niin että siitä tuleva lämpö pitää konehuoneen ja lohkon kyljen lämpimänä koko ajan.
Lämppäristä tulevan lämpimän ilman kanavoin ilmanvaihtoputkella eriosiin autoa. Yksi putki puhaltaa lämpimän ilman käyttövesisäiliön kylkeen joten minulla on talvellakin koko päivän lämmin pesuvesikin tarjolla